Az Egy szakállas férfi egyre többet foglalkozik a szakállával, igaz sok esetben még csak elméleti oktatáson vesz részt, gyakorlatban még viszonylag kevés technikát alkalmaz. Az Egy marketinges férfi hatására véleményvezérré szeretne válni és ennek egyik előfeltétel a minőségi tartalom.
Az Egy szakállas férfi 3 kategóriát határozott meg az Instagramos tartalmakhoz:
- Személyes szakállas képek, szakállal és nélküle, szakáll bakik = szórakoztató vonal
- Szakállszabályok, szakáll tippek, szakáll típusok = szakmai vonal
- Szakáll és nélküle – celeb verzió, szakállas filmek és karakterek, menő szakállas celebek = celeb vonal
Az első posztok elkészítéséhez rengeteg oldalt olvasott el az Egy szakállas férfi, aki így jutott el a Bandholz szakáll típushoz, amelyik Eric Bandholz vezetéknevéből származik. Eric alapította meg a Beardbrand közöséget még 2012-ben, amikor az első szakállas rendezvényén, olyan inspirációt kapott, hogy tudta valami nagyot fog alkotni. Organikus találatokon keresztül terjedtek – blog, Tumblr, YouTube. Mindennek az alapja a jó content volt és aztán erre épült rá az üzlet. A növekedés folyamatos volt, de lassúnak mondható. Azért nem kell őket félteni, hiszen ők nem a jelen hibáit javítják, hanem a jövőt alapozzák.
Vízió és küldetés
- Víziójuk a következő: Egyszer majd meg fog változni az, ahogy ma az emberek egy szakállas férfire tekintenek a mindennapokban, állásinterjún, bárhol.
- Küldetésük a következő: a városi szakállas életmód elfogadottságának előre mozdítása.
Inspiráció
Ahogy anno Eric is inspirálódott, úgy most az Egy szakállas férfi is. Az első lépés megtörtént: ez abban merül ki, hogy Eric és a Beardbrand Insta, valamint YouTube fiókjának a követője lett az Egy szakállas férfi. Ezzel biztosítva van a folyamatos motiváció fröccs és tartalomötlet.
Ha többet szeretnél tudni a kezdeményezésről és hogy pontosan mi is az a Beardbrand, akkor kattints a linkre és legyen neked is annyira motiváló, mint az Egy szakállas férfinak: Beardbrand
0 hozzászólás