Az Egy szakállas férfi már azt sem tudja, hogy hányadik résznél tart, részben ezért is célszerű lesz változtatni a rendszeren. Keményen brainstromingol, DE még mindig nem találta meg, hogy mi is lenne a legjobb, ezért a marketinges módszert választja: fokozatosan változtat és figyeli, hogy mi működik és mi nem.
Az Egy szakállas férfi tökéletes adottsággal rendelkezik a VLOG-oláshoz, hiszen bármiről, bármeddig tud beszélni, akár hasznosan, de haszontalanul is.
MILYEN TÉMÁK LEHETNEK?
- rövid 6 percben elmondhatók (nincs értem rizsázni) – volt több ilyen rész is
- ezekből lehet egy témára felhúzni egy komplett adást
- a szokásos 10-20 perces adások, ez lenne az ideális
- sorozatok, amelyekben van annyi anyag, hogy többször is megtöltsenek 10-20 percet
- AD HOC adások, amelyekben nem csap pofázik az Egy szakállas férfi, hanem megmutatja, hogy mivel üti el az idejét
ÚJ ARCULAT, TEMATIKA, RENDSZER
- témánként változó borítókép/stúdió
- vágás telefonnal és gépen párhuzamosan
- több AD HOC videó a programokról
- kicsit megtolja marketinggel is
KINEK KÉSZÜL A VLOG?
- saját magának
- követőknek
- utókornak (karantén beszámoló)
Hamarosan, azaz 1-2-3 napon belül érkezik a következő adás.
- Ha úgy érzed, hogy az ismerőseidnek is követniük kell az Egy szakállas férfit, akkor dobj egy megosztást.
- Ha úgy érzed, hogy tetszett a videó, akkor bármelyik felületen jelezd ezt kommentben (ahol elérhető), dobj egy likeot és/vagy egy követés.
- Ha észrevételed van ne tartsd magadban, minden építőjellegű kritika az Egy szakállas férfi fejlődését segíti.
0 hozzászólás