Az Egy szakállas férfi és az instagram

Az Egy szakállas férfi történeteit bemutató weboldal hobbi oldalként indult és a mai napig is az, viszont több olyan területre is bemerészkedett már, amely komoly bevételszerzési potenciált jelent. Véleményvezérként alternatív hirdetési lehetőséget nyújthat a cégeknek például Instagramon. 

Az Egy szakállas férfi jó barátja az Egy marketinges férfi mindig azt hajtogatja, ha valamit szeretetből csinálsz, akkor sem szabad teljesen kizárni azt a potenciális pénzkereseti lehetőségekből. Az Instagram fiók a 2017-es magyar és nemzetközi trendekbe is illeszkedik, így mindenképpen van létjogosultsága.

Hogyan használja az Egy szakállas férfi az Instagram fiókját?

Az Egy marketinges férfi folyamatosan fejleszti magát a közösségi tartalomfejlesztésben, így az Egy szakállas férfi mindig profi tanácsokat kap, amelyeket könnyedén alkalmazni is tud.

Kedves olvasó ne lepődj meg, de ez egy kicsit marketinges poszt lesz.

Az első lépések

A legfontosabb feladat az volt, hogy létre kellett hozni a fiókot. Új fiók vagy már meglévő személyes fiókot használja az Egy szakállas férfi. Mivel az Egy szakállas férfi életét mutatta be a személyes fiók, így egyértelmű volt, hogy csak egy kis átalakításra lesz szükség.

Az Egy szakállas férfi az átalakítás után egy nagy takarításba kezdett és csak olyan oldalakat követett, amelyek hasznos és releváns tartalommal töltötték meg a hírfolyamot. Eleinte jó is volt, mert kevesebb időt vett el az Egy szakállas férfi életéből az instagramozás, de aztán gyorsan be is állt a követőszám.

Hibák

  1. Összes ismerős törlése
  2. Megszakított posztolás (idő és motiváció hiány – nagyon nehezen tud az Egy szakállas férfi minden projektre heti szinten meghatározott számú órát allokálni)
  3. Túl sok követés
  4. Túl kevés lájk a követett oldalakra
  5. Kevés poszt, amin az Egy szakállas férfi szerepel

Növekedő fázis

  1. Tervezett tartalom
  2. Követőszám növelés
  3. Egyéb stratégiák

Tervezett tartalom

Az Egy szakállas férfi 3 csoportba osztotta a tervezett tartalmakat, amelyeket egy xls-ben vezetett, viszont sajnos pár hét után a folytonosság megszakadt, igaz a kisebb szünetek ellenére is növekedni tudott az oldal.

Szakálltípusok és okosságok

Celebek, Szakállal és nélküle

Vicces szakállas posztok

Követőszám növelés

A legfontosabb célja az Egy szakállas férfinak, hogy a követőszáma dinamikusan növekedjen. Ehhez viszont folyamatosan posztolni kell, valamint újabb és újabb fiókokat kell bekövetnie. Ahhoz, hogy a követők és a követések arányban legyen egy alkalmazást is használ, amivel ki tudja követni azokat, akik nem követnek vissza vagy ha kamuprofil követi, akkor tiltani tudja.

A növekedés eddig fázisában két megakadást tapasztalt:

  1. Az ismerősök törlésével 230 környékén stagnált először
  2. A folyamatos posztolással és követéssel 380-ra fel tudta tornázni a követőszámot, viszont itt meg is ragadt, mert leállt a posztokkal

Hogyan tovább?

Az Egy szakállas férfi tovább folytatja a növekedést, így újra posztol és újra bekövet releváns csatornákat. Illetve folyamatosan képzi magát Instagram marketingből az Egy marketinges férfi segítségével, akinek több új csatornája is elég szép növekedésnek indult.

Összefoglaló

Az Egy szakállas férfi nem fog sokat elmélkedni a marketingről, azt meghagyja az Egy marketinges férfinek, de azért ezen a blogon is érdemes volt egy kicsit a felszín alá tekinteni.

Célok

  1. 2017 őszére 500 követőt szeretne az Egy szakállas férfi
  2. 2017 telére 1.000 követőt szeretne az Egy szakállas férfi
  3. 2018-ra még nincsenek tervei az Egy szakállas férfinek, de 5.000 követő elég jól cseng

Ha még nem követed az egy Szakállas férfit, akkor itt teheted meg:

https://www.instagram.com/egyszakallasferfi/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..