Az Egy szakállas férfi annak ellenére tanácsot kapott a családjától, hogy kérte volna, ráadásul abban a témában, ami a szakmája is. Az Egy szakállas férfi engedett a tanácsnak.
A blog indulásakor két dolog járt az Egy szakállas férfi fejében:
- Legyen kész a weboldal
- Legyen látogatottság
Szakmai ártalom, de a WordPress weboldal 3 óra alatt nyerte el végső formáját, így már csak a második pontot kellett teljesíteni.
Mivel az Egy szakállas férfi hivatása, hobbija a marketing, főleg az online marketing, így azon sem kell meglepődni, hogy tudta, hogy hogyan futtasson fel egy oldalt.
Tartalommenedzsmenttel:
- Sok,
- jó,
- egyedi,
- érdekes,
tartalomra volt szüksége.
DE ahogy azt mindenki tudja a nagyipari termelés nem minőségi, hanem mennyiségi munka, így a hibák és az elütések adottak voltak (persze voltak nyakatekert és érthetetlen mondatok, kifejezések is). Lett sok tartalom, ami egyedi volt, de a jótól nagyon messze volt a minősége.
A család egyöntetűen úgy határozott, hogy ez így nem mehet tovább, ennek hódolt be az Egy szakállas férfi is. Hiszen a gyorsan megírt cikket, még gyorsabban át lehet olvasni és javítani.
Ennek a behódolásnak volt egy nem várt mellékhatása is: az Egy szakállas férfi nem írt bejegyzést, így a jól induló internetes karrier gyorsan a végéhez közeledett. A fenéket, csak egy kis alkotói szünetet tartott az Egy szakállas férfi és elment időmenedzsmentet tanulni, hogy legyen ideje átolvasni a cikkeket.
Megérte? Meg. Lehet. Az Egy szakállas férfi ezt sosem fogja megtudni, mert pár hónap múlva úgyis akkora közösséget gyűjt össze, hogy kutyát nem fog érdekelni, hogy voltak megingások vagy sem.
0 hozzászólás